Uudised
Tesla Model 3

5 kõige huvitavamat elektriautot 2018. aastal

Lisas 9 veebruar 2018

Selles artikklis võtame kiirelt ja ülevaatlikult kokku meie meeskonna arvates 5 kõige huvitavamat elektriautot, mis 2018/2019 turgu vallutama hakkavad. Elektriautode populaarsuse tõusuga on nafttootjatel tekkinud mure, nimelt seisavad naftariigid silmitsi tõsiste majanduslike probleemidega, sest üha langevad eletriautode hinnad pööravad tõenäoliselt autotööstuse juba järgmise 20 aasta jooksul pea peale.

Kiire ülevaade 5 kõige huvitavama elektriauto kohta.

BMW i8 Roadster

BMW i8 Roadster

BMW i8 Roadster

Jah, tegu on tõesti ilma katuseta tavalise BMW i8 mudeliga. BMW-l võttis küll kaua aega, et sellise uuendusega välja tulla, kuid tegu on ühe väga kauni sõidukiga. BMW i8 Roadsteril on säilinud kõik tavalise i8 sportlikud ja tugevad kere jooned, samas annab autole ülbe väljanägemise just katuse puudumine.

I8 Roadsteri puhul on tegu võimsama i8 mudeliga, nimelt on selle elektrimootoril 143 hobujõudu, 12 hobujõudu rohkem kui tavamudelil. Bensiini- ja elektrimootori koostöö viib võimsuse lausa 374 hobujõuni. Kuna Roadster kaalub vaid 60 kg rohkem kui tavaline i8 kupee, siis on tegu väga kiire autoga, 0-100km/h 4.6 sekundit ja tippkiirus on 251 km/h.

Polestar 1

Polestar ONE

Polestar 1

Ka Volvo on näitab oma võimekust elektriutode turul. Polestar 1 on vaieldmatult väärikas debüüt. Polestar 1 on 591 hobujõuline, seina laadimisega hübriid, BMW M4 suurune 2+2 kupee, mis tuleb turule 2019. aasta keskpaigas, kuid mida saad tellida juba see aasta. Sõidukil puuduvad igasugused Volvo märgised, kuid tegu on peaaegu koopiaga 2013 aasta Volvo kupeegest, mis ei ole muidugi halb..

Esialgu on plaan toota vaid 500 Polestar 1 sõidukit, ning seda tehases mis asub Chengdus, Hiinas. Edaspidi tahab Volvo minna üle täielikult elektrimootoritele, ning pakkuda sellega konkurentsi Tesla Model 3-le ja Model X-le.

Audi E-tron Quattro

Audi E-tron Quattro

Audi E-tron Quattro

Mäletate E-tron Quattro mudelit 2015 aastast? Kui olla aus siis see nägi välja nagu iga teine suur Audi maastur, kuid see sõiduk tähistab uue ajastu algust Audi Elektriautode tootmises. Audi: Me anname välja uue elektri auto iga aasta, alates 2018 aastast.

Kui tugineda konsptsiooni ülesehitusel, siis on sõiduk varustatud kahe elektri mootoriga – üks mõlemal sillal, mis annab sõidukile imelised 503 hj, 0-100 kiirenduse vaid 4.6 sekundiga, tippkiiruseks 210 km/h ja sõidukauguseks arvestatavad 500 km. Natukene nagu Tesla Model X, kuid parema ehitus kvaliteediga.

Tesla Model 3

 

Tesla Model 3

Tesla Model 3

Eeldades et Elon Musk suudab oma firma probleemid lahedada (tuleb välja et 500,000 elektiauto tootmine aastas, kui sa ei ole kaugel olles seda kunagi teinud, on natukene keeruline) Siis peaks Model 3 Inglismaale ja mujale maailma turule jõudma 2018 aastal.

Millest selline kära? Kõigi andmete ja kavatsuste kohapealt on tegu ju kokkusurutud Model S-ga kuid samas on see ka poole odavam ($35 tuhat kõige tavalisema mudeli eest), mis aga muudab Tesla konseptsiooni kättesaadavaks ka kõiigle mitte miljonäridele.

Sõidukaugus 500km, Kiirendus 0-100 vaid 5.1 sekundit ja sõidukis on istumis ruumi viiele inimesele. Samuti suur pluss on see et sõidukit on võimalik näiteks eesti tingimustes laadida peaaegu kõikjal, kuna laadimiskohti on tohutult, sama kehtib ka teiste euroopa riikide kohta.

 

Koenigsegg Regera

Koenigsegg Regera

Koenigsegg Regera

Kolmandaks tugisambaks Valyerie ja Project One superautode kõrval 2018 aastal on Koenigsegg Ragera – 1,479 hj,  400 kilomeetrise tunnikiirusega Rootsi hübriid süstik. Kõigile skeptikutele- ei need andmed ei ole valesti kirjutatud.

Ragera südameks on endiselt see sama – vana hea 5.0 – liitrine , kahe turboga V8 mootor, milel leiab ka Agera RS seest, aga selleks et sellele anda midagi veel juurde, on tal ka 3 elektri mootorit. Top Geari piloodid on juba selle elaja rooli pääsenud, ning nende sõnul ei ole olemas effektiivsemat sõidukit millega rehve kulutada – see on osaliselt kosmose süstik, osaliselt suitsu masin.

Koenigsegg plaanid Ragera kohapealt on Osaleda Chiron-I paraadil, et tõsta üles küsimus : Miks pole Bugatti millegi nii radikaalsega välja tulnud peale Veyroni asendamist? Vastus saab kõigile ilmselgeks kui saame 2018. aastal ise Ragera rooli istuda.

Summad kommentaare: 0

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.