Auto omanikule

Mida iga armatuurituli tähendab?

Lisas 20 oktoober 2019

Iga autojuht loodab, et tema auto ei veaks teda kunagi alt, kahjuks elu on tihti näidanud, et nii need asjad ei lähe. Mis juhtub siis, kui armatuuris läheb põlema hoiatustuli, aga sul pole aimugi, mida see tähendab? Mida siis teha? Oleme välja toonud kõige enam levinud armatuurituled, nende välimuse ja nende tähendused, mis aitavad teil autoga sõites turvaliselt tunda.

Allpool on välja toodud 64 armatuurituld, mis on enamikes autodes.

armatuurituled

  1.    Eesmised udutuled põlevad.
  2. Roolivõim on kahjustusega. Seda hoiatust ei tohi kunagi eirata. Roolivõim võib lõpetada töötamise üsna kiiresti.
  3. Tagumised udutuled põlevad.
  4. Aknapesuvedeliku tase on madal.
  5. Piduriklotsid on läbi.
  6. Püsikiirusehoidja on sees.
  7. Suunatuled.
  8. Vihma- ja valgusesensor. Kui see põleb, siis ei pruugi need töötada.
  9. Talve režiim – Annab märku, et auto on lülitanud ümber talve režiimile. Automaatkäigukastide puhul tähendab, et auto vahetab suurematele käikudele, et vältida rataste pöörlemist.
  10. Informatsiooni edastus tuli.
  11. Eelsüüteküünlad. Enne auto käivitamist tuleb oodata, kuni tuli kustub.
  12. Libeda tee hoiatus. Hoiatab juhti, et tee olud on libedad ja tuleb olla tähelepanelik.
  13. Probleem võtmega. Levinud moodsamatel autodel, kui autol tekib probleeme võtmelt signaali kättesaamisega, siis see tuli annab märku sellest.
  14. Võti ei ole leitud. Auto ei tuvasta enda läheduses võtit.
  15. Võtme patarei vajab välja vahetamist.
  16. Hoia distantsi! Võimalik kokkupõrge eesoleva sõidukiga, tõkkega või esemega.
  17. Sidurit tuleb alla vajutada. Meeldetuletus, et hoida sidurit all enne auto käivitamist.
  18. Pidurit tuleb all hoida. Meeldetuletus, et hoida piduri pedaali all enne auto käivitamist.
  19. Rool on lukus.
  20. Kaugtuled on sees.
  21. Madal rõhk rehvides.
  22. Auto tuled külgedel põlevad.
  23. Auto külgtuled ei põle.
  24. Pidurituled ei tööta.
  25. DPF filtrit tuleb puhastada või välja vahetada.
  26. Probleem veokonksuga. Võibolla ei ole õigesti kinnitatud.
  27. Probleem õhkvedrustusega. Kontrollige patju ja kompressorit.
  28. Rea vahetus toimub ilma suunatuleta.
  29. Katalüsaator on ülekuumenenud.
  30. Tuleb kinnitada Turvavöö, võib põleda, kui istmele on asetatud raske ese.
  31. Käsipidur on peal.
  32. Aku on tühi.
  33. Parkimisandurid on mustad ja vajavad puhastamist.
  34. Auto peab minema servisesse hooldustöödeks.
  35. Probleemid isereguleerivate kaug- ja lähituledega. Andruitel on mustus peal ja vajavad puhastust.
  36. Automaatne tulede reguleerimine ei tööta.
  37. Kui teil on sport auto ja see tuli põleb, siis kontrollige oma tagumist spoilerit.
  38. Kui teil on kabriolett, siis on probleem teie katusega.
  39. Probleem turvapatjadega.
  40. Probleemid pidurite hüdraulilise süsteemiga.
  41. Auto on tuvastanud vett kütusefiltris.
  42. Üks turvapadi on manuaalselt välja lülitatud.
  43. Probleem mootoriga.
  44. Eesmised udutuled on sees.
  45. Ummistunud õhufilter.
  46. Öko sõitmisreziim on käivitatud.
  47. Mäest allalaskumise režiim on käivitatud.
  48. Mootor on ülekuumenenud.
  49. ABS ei tööta.
  50. Kütusefilter on ummistunud.
  51. Uks lahti. Kui uksed on kinni, siis võib olla probleem elektroonika osa pealt või kaitsmetes.
  52. Auto kapott avatud.
  53. Autos on vähe kütust.
  54. Probleemid automaatkäigukastis.
  55. Automaatne kiirusepiiraja käivitatud.
  56. Puksid on läbi.
  57. 57.Madal õlitase, madal õli surve, probleemid pumbaga.
  58. Esiklaasi soojendus.
  59. Auto tagaluuk on avatud.
  60. Veojõukontroll on väljas.
  61. Probleemid vihmaanduriga.
  62. Mootorituli, sellest tulenevad probleemid võivad varieeruda väikestest probleemidest suurteni. Igal juhul ei tasu seda eirata.
  63. Tagaklaasi soojendus on sees.
  64. Probleemid kojameestega.

Sõltuvalt auto margist ja vanusest võivad tuled ja nende kujundus erineda.

Loe veel:

Summad kommentaare: 0

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.