Uudised
Parimad-diiselautod - ülevaade-mootoritest

Parimad diiselautod – ülevaade mootoritest

Lisas 8 august 2017

Paljud autojuhid soovivad omada diiselautot. Need sõidukid vajavad pikka aega vaid minimaalset hooldust ning on väga kütusesäästlikud. Viimastel aastatel on heitgaaside vähendamiseks kasutusele võetud tahkete osakeste filtrid, mis on eemale peletanud mitmeid entusiaste, kuid see ei mõjuta diiselautode üleüldist populaarsust.

Paljud autojuhid soovivad omada diiselautot. Need sõidukid vajavad pikka aega vaid minimaalset hooldust ning on väga kütusesäästlikud. Viimastel aastatel on heitgaaside vähendamiseks kasutusele võetud tahkete osakeste filtrid, mis on eemale peletanud mitmeid entusiaste, kuid see ei mõjuta diiselautode üleüldist populaarsust.

Diiselmootorid, eriti uuemad, on siiski problemaatilised, kuna nende remontimine on kulukas. Kõige kergemini kahjustuvate osade hulka kuuluvad pihustid, turbolaadur, kahemassiline hooratas ja osakestefilter. Loomulikult pakub müügiturg rikkalikus valikus diiselmootoreid, mis on suuremalt jaolt väga töökindlad, nii et kui kaalute kasutatud diiselauto ostmist, on informeeritud otsuse tegemiseks vaja kõigepealt tutvuda spetsialistide arvamustega.

Parimad diiselmootorid

  • Citroen ja Peugeot – 2,0 HDI

2,0 HDI ning soovitatavalt 90 KM 8V versioon, mis on toodetud aastatel 1999-2008. Seda mootorit kasutasid Citroen, Peugeot, Ford, Suzuki ja Volvo.

  • Fiat – 1,9 JTD / JTDm

1.9 JTD on ekspertidelt kogunud mitmeid positiivseid hinnanguid. 120 KM 8v on kõige soovitatavam versioon. See on dünaamiline ja ökonoomne. 1,9 JTD mootori leiate Alfa Romeost, Fiatist, Lanciast, Opelist (CDTI), Saabist, Suzukist ja Cadillacist.

  • BMW – 3.0d

BMW 3.0d mootor on nagu hea vein: mida vanem, seda parem. See ei ole kuidagi seotud mootori kasutamisega – esimesed neist olid lihtsalt loodud kauem kestma. M57 seeria (esimesed) mootorid on vastupidavamad, kuna neil on palju vähem vigaseid osi kui järgnevatel seeriatel. Nii BMW kui ka Land Rover kasutavad 3.0d mootorit.

  • Volkswagen – 1,9 TDI

Mõnede muudatustega on see mootor olnud turul saadaval juba üle 20 aasta. Spetsialistid tõid ainukse veana välja müra, mida mootor töötades tekitab. Usume, et paremat soovitust on raske leida. 1,9 TDI mootorit kasutavad Audi, Seat, Skoda, VW ja Ford.

  • Toyota 1.4D-4D

See mootor on suhteliselt veatu ja madala kütusekuluga. Kahjuks on seda raske leida, kui soovite osta kasutatud autot. 1.4D-4D mootorit kasutasid Toyota ja Mini.

  • Honda – 2.2 i-CTDi

2.2 i-CTDi mootorit puudutavad positiivsed arvustused on muutnud selle nii populaarseks, et seda on raske odavalt osta ka siis, kui auto on kasutatud. See pole üllatav, sest eksperdid leiavad, et mootor on kindel, vastupidav ja dünaamiline. Kõige tõsisem viga on remondi maksumus, kuid õnneks ei ole vaja selle pärast liiga sageli muret tunda. Kulud tulenevad mootori päritolust – kui soovite kasutada originaalosasid, peate need importima Jaapanist.

  • Volvo – 2.4 D

Rootsi inseneride poolt 2001. aastal toodetud mootor tarbib palju kütust, kuid on vastupidav ning on saanud mitmeid väga häid hinnanguid. Siiski pole kõik varuosad hõlpsasti leitavad, mis tähendab, et remont võib osutuda kulukaks.

Halvimad diiselmootorid

  • Opel 3.0 CDTI (3,0 dCi, 3,0 TiD)

Korralikult hooldatud diiselmootorite parim omadus on nende võime läbida väga pikki vahemaid. Opeli 3.0 CDTI mootor võib mõningatel juhtudel muutuda kasutuskõlbmatuks juba pärast 200 000 km läbimist. See mootor kasutab Denso pihusteid, mida kuni viimase ajani oli võimatu parandada. See ei ole veel kõik. Probleeme on ka tihendite ja silindri puksidega. Seda seadet kasutasid Opel, Renault ja Saab.

  • Volkswagen – 2,0 TDI

Legendaarse 1,9 TDI järeltulija ei ole kahjuks pooltki nii hea kui loota võiks. Eelkõige võib probleeme tekitada purunenud silindripea. Tihti on viga ka pumba ajamis ja turbolaaduris. Neid 2.0 TDI mootoreid kasutavad VW ja Audi.

  • VM 2.5 TD

See mootor on tuntud vigaste silindripeade, sisselaskesüsteemi tõrgete ja õlilekete poolest. Neid võib leida Jeepist ja Chryslerist.

  • Audi 2.5 TDI V6

See mootor vajab nukkvõllide, pumpade ja määrimisseadmete kulukat remonti või vahetamist. Seda kasutasid Audi, VW ja Skoda.

Meeles tuleb pidada seda, et statistilised andmed ja ekspertide hinnangud, millel sellised paremusjärjestusted põhinevad, ei taga, et auto vastab Teie ootustele. Enne ostu sooritamist veenduge, et külastate head mehaanikut, kellel on kõige enam levinud vigade kontrollimiseks olema vajalikud seadme. Mida hoolikam olete enne ostu sooritamist, seda tõenäolisem on, et jääte autoga rahule.

Loe veel:

Summad kommentaare: 1

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.