Korduma Kippuvad Küsimused

  1. Milliste sõidukite kohta Te aruannet osta saate?


    Aruandeid aate osta kõigi sõidukite kohta (näiteks autod, veoautod, bussid, mootorrattad, mopeedid), millel on 17-kohaline VIN-kood kooskõlas standardiga ISO – 3779. Täiendavat teavet VIN-koodi kohta saate internetilehelt: www.autodna.ee/vin-koodi

  2. Kuidas saan ma sõiduki ajalugu kontrollida?


    Sõiduki ajaloo kontrollimiseks minge veebilehele www.autodna.ee tja lahtrisse nimetusega “VIN-koodi TASUTA kontroll” sisestage sõiduki VIN-kood ja vajutage “VIN-koodi kontroll”. Pärast kontrollimiseks sisestatud VIN-koodi analüüsi kuvatakse autoDNA interneti lehel teave, millised aruanded antud sõiduki ehk sisestatud VIN-koodi kohta saadaval on. Selles faasis peaksite välja valima teid huvitavad aruanded ja vajutama nupule “Tasuda”.

  3. Kui palju aruanne maksab?


    Alljärgnevalt toome ära aruannete hinnad:

    • autoDNA sõiduki ajaloo aruanne: alates 5,4€ (hind sõltub aruandes sisalduva teabe mahust)
    • autoDNA sõiduki ajaloo aruanne Hollandist: 4,9€
    • autoDNA sõiduki ajaloo aruanne Prantsusmaalt: 8€
    • autoDNA sõiduki ajaloo aruanne Belgiast: 8€
    • AutoCheck aruanne: 12,9€
  4. Millist teavet ma aruandest leian?


    Enne aruande ostmist vaadake palun, milline informatsioon on konkreetse VIN-koodi kohta kättesaadav ehk siis millise informatsiooni saate pärast aruande tasulise versiooni ostmist. Kui enne aruande ostmist puuduvad sõiduki ajaloo aruandes vastavad kirjed, tähendab see seda, et neid ei saa olema ka aruande tasulises versioonis. Täiendava teabe saamiseks soovitame teil lugeda: www.autodna.ee/proovi-aruanded

  5. Millal ma aruande kätte saan?


    Pärast makse laekumist saadetakse aruanne teie e-posti aadressile automaatselt. Sõltuvalt makseviisist vajame me makse saabumise kontrollimiseks paar minutit. Pärast makse laekumist näete aruannet ka oma kontol.

  6. Aruandes on tekkinud TEHNILINE PROBLEEM


    Tehnilise probleemi korral kontrollige, kas VIN-kood sai õigesti sisestatud ja saatke kontaktivormi kasutades e-kiri Klienditeenindusse. E-kirjas näidake ära sõiduki mark, mudel ja tootmisaasta.

Kui ülaltootdud teave ei sisaldanud vastuseid teie küsimustele, võtke meiega kontaktivormi kastuades ühendust.
Küpsised aitavad meil pakkuda meie teenuseid. Jätkates meie veebilehe kasutamist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Lugege lisaks.