autoDNA soovitab
BMW-E46

BMW E46 7 levinud probleemi

Lisas 17 november 2021

Üks kõige tuntumaid autosid on kahtlemata populaarne BMW E46. Seda hinnatakse hea disaini ja sõiduomaduste poolest. Lisaks on see üks viimaseid bmw mudeleid, mis ei ole liigselt täidetud elektroonikaga, mille remont võib tihti maksta tuhandeid eurosid. autoDNA portaal toob selles blogipostituses välja kõige levinumad probleemid, mille üle autoomanikud on kurtnud.

Õli hais ja mootorilekked

Klapikaane tihendi vahetus on suhteliselt tüüpiline remonditöö E46 omaniku jaoks. Tihend hakkab järgi andma 100 000 km pärast. Tasub teada, et koos kaanetihendi vahetamisega on võimalik vahetada ka sisselaskekollektori ja pihusti tihendid.

Siil udus

Äärmiselt tüütu E46 probleem, mis võib suve kuumimal päeval või talve külmimal hommikul ette teatamata ilmneda. Kes oleks arvanud, et ventilaatoril on salongi mugavustasemele nii suur mõju. Kõige keskmes on kõigile teada detail, mida nimetatakse “siiliks”, mis on oma elutsükli lõpus.

Elektrilised aknad

Ostes kasutatud BMW E46, pöörake kindlasti tähelepanu kõikidele elektriakendele. Väga sageli juhtub, et üks neist ei tööta või ei tööta täielikult. Selle tulemusena tuleb kate eemaldada, eelistatavalt ilma lukustustihvte purustamata, ja asendada.

Roolivõimendi vedeliku leke

Lõigu pealkiri selgitab väga hästi probleemi olemust. Siiski tuleb rõhutada, et vedeliku lekke ja paratamatu paagi taseme langusega kaasneb väga ebameeldiv heli. Sellest ei tohi mööda vaadata ja heli ise annab selge signaali, et rooliga on midagi valesti.

BMW-logo

Jahutusvedeliku leke

Igasugune vedeliku lekkeprotsess on probleem. Jahutusvedelikul on väga oluline funktsioon – mootori jahutus. Selle parandamata jätmine või ebatõhus töö võib põhjustada tõsiseid mootorikahjustusi, mida on raske ja kulukas parandada.

Levinumad roostekohad

Igal autol on oma levinumad roostekohad. BMW E46 puhul on need rattakoopad ja pakiruumi luuk. Hea uudis on see, et selle mudeli puhul on roostet märgata ja see ei üllata teid auto kerel ootamatu auguga.

Raadioplokk

Spetsiaalselt selle mudeli jaoks on raadioplokk nimega BM54, mis asub pagasiruumis põranda all. Selle tulemusena on halb õhuringlus, mis aja jooksul võib põhjustada heliprobleeme. Hea uudis on see, et seda juhtpulti on mõistliku hinna eest väga lihtne parandada.

Kasutatud autodega on lihtne elada – kõigil on samad mured.

Loe veel:

Summad kommentaare: 0

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.