
BMW E46 7 levinud probleemi
Üks kõige tuntumaid autosid on kahtlemata populaarne BMW E46. Seda hinnatakse hea disaini ja sõiduomaduste poolest. Lisaks on see üks viimaseid bmw mudeleid, mis ei ole liigselt täidetud elektroonikaga, mille remont võib tihti maksta tuhandeid eurosid. autoDNA portaal toob selles blogipostituses välja kõige levinumad probleemid, mille üle autoomanikud on kurtnud.
Õli hais ja mootorilekked
Klapikaane tihendi vahetus on suhteliselt tüüpiline remonditöö E46 omaniku jaoks. Tihend hakkab järgi andma 100 000 km pärast. Tasub teada, et koos kaanetihendi vahetamisega on võimalik vahetada ka sisselaskekollektori ja pihusti tihendid.
Kas olete sellest artiklist huvitatud? Tutvu ka toodetega, mida pakub autoDNA – juhtiv USA ja Euroopa päritoluga sõidukite ajaloo aruannete pakkuja . VIN-koodi kontroll aitab teil vältida lisakulusid, mis on seotud tundmatu minevikuga auto ostmisega. Teenus on saadaval 24/7 aastaringselt – vaja on vaid internetiühendust ja kontrollitava sõiduki VIN-numbrit.
Siil udus
Äärmiselt tüütu E46 probleem, mis võib suve kuumimal päeval või talve külmimal hommikul ette teatamata ilmneda. Kes oleks arvanud, et ventilaatoril on salongi mugavustasemele nii suur mõju. Kõige keskmes on kõigile teada detail, mida nimetatakse “siiliks”, mis on oma elutsükli lõpus.
Elektrilised aknad
Ostes kasutatud BMW E46, pöörake kindlasti tähelepanu kõikidele elektriakendele. Väga sageli juhtub, et üks neist ei tööta või ei tööta täielikult. Selle tulemusena tuleb kate eemaldada, eelistatavalt ilma lukustustihvte purustamata, ja asendada.
Roolivõimendi vedeliku leke
Lõigu pealkiri selgitab väga hästi probleemi olemust. Siiski tuleb rõhutada, et vedeliku lekke ja paratamatu paagi taseme langusega kaasneb väga ebameeldiv heli. Sellest ei tohi mööda vaadata ja heli ise annab selge signaali, et rooliga on midagi valesti.
Jahutusvedeliku leke
Igasugune vedeliku lekkeprotsess on probleem. Jahutusvedelikul on väga oluline funktsioon – mootori jahutus. Selle parandamata jätmine või ebatõhus töö võib põhjustada tõsiseid mootorikahjustusi, mida on raske ja kulukas parandada.
Levinumad roostekohad
Igal autol on oma levinumad roostekohad. BMW E46 puhul on need rattakoopad ja pakiruumi luuk. Hea uudis on see, et selle mudeli puhul on roostet märgata ja see ei üllata teid auto kerel ootamatu auguga.
Raadioplokk
Spetsiaalselt selle mudeli jaoks on raadioplokk nimega BM54, mis asub pagasiruumis põranda all. Selle tulemusena on halb õhuringlus, mis aja jooksul võib põhjustada heliprobleeme. Hea uudis on see, et seda juhtpulti on mõistliku hinna eest väga lihtne parandada.
Kasutatud autodega on lihtne elada – kõigil on samad mured.
Kas teile meeldis see artikkel? Kas soovite oma kommentaarides midagi küsida? Jagage julgelt oma tagasisidet ja kommenteerige artikli allosas. Ja pidage meeles – alati enne auto, mootorratta või isegi haagise ostmist – kontrollige autoDNA-ga VIN-koodi alusel sõiduki ajalugu. VIN-koodi kontroll on üks olulisemaid asju, mida teha enne kasutatud sõiduki ostuotsust. Tänu sellele aitab autoDNA teil teha teadlikke otsuseid.
Loe veel:
- Belgiast pärit auto registreerimine. Kõik, mida peate teadma
- Diiselmootoriga sõidukite sisenemiskeeld Poolas ja kogu maailmas. Linnade loend
- Diislikütuse tulevik. Milline on diiselmootorite saatus?
- Hübriidautod. Aku taastamine ja vahetamine